Friday 17 February 2012

tiada tempat untuk meluah

aduii . penat2 sdah aku buat pnjang2 tiba2 terkeluar semuanya . jd ndk tersave laa yg aku tulis td tu , sakitnyaa ati aku skrg ni . pnjang brabis sdh tu . lau kena cek tu dpt aku A++ ndk palaa ..

   anuu bha ni .. aku mow curhat bha nii . tp teda kwn ku .. terpaksa aku curhat  sni kn , ndkpa bha tu kan . blogku jgk , bukan kau . ish , hahaha .. soryy . aku mow story kamu psal ex or still my BF yg lama meninggalkan aku . uii , sedih bha aku nii .. ish , hidupku d belenggu kerinduan dan kecemburuan melanda diriku . eissehh . hehe . betul laa tu . org yg aku mau crita ni kna pggil ganu , nama dia sbnarnya HILMI . dulunya kami pernah bekapel then aku ndk ingat mcmna kami bepisah . yg saya ingt dia mow p tganu time tu ., time dia d tganu skjp jak kmi becontact . lama2 lost contact laa kmi . duii bha , ksian btul hdupku dlm percintaan ni tau . haha . sbelum dia p tganu tu kami jln lagi .. dia sempat tinggalkan bajunya d rmah . 1 jak laa . tu jak ubatku tambah rindu . stiap mlm sblum tdur msti baju tu ada dgn aku .. mesti ngis lau peluk baju tu sbb teingatkan dia jak . sampai sekarang baju tu ada dgn saya . dia p tganu tu time 2010 laa seingat saya . sedihnyaa . awl pagi lg dia p rmah jumpaa saya sbelum dia p a.port . lau aku ingt blik kan sdihnya keadaan aku time tu .. 

   begini bha tu , time dia msih d sbah nii , dia skolah SMK LIKAS , stiap plang skola msti jmpa . rpat btul la bha dgn dia tu . apa ndk ngis time dia jln . tp mslah laki ni . kita bg kepercayaa dorg sia2kan bha .. mcm dia ni jgk laa . aku sygs btul dia ni . tp gara2 dia slalu kuar ngn kwn aku sndei d stu aku rsa lain2 sdh . mustahil la bha tiada yg suka2 kan ..?? ish , malas jgk mow crita .. tp ndk paa aku crita jak . kwn aku yg kstau yg c AIN ni slalu kuar ngn c GANU . marahnya aku time tu . tp apa ble buat . time tu c GANU d tganu sdh pun . tiada apa lg yg ble buat .. yg itu laa bkin hubungan kami rsak .. tp aku ndk trima plak dia blik tganu tu tauu .. 

   time dia d tganu tu mustahil laa dia ndk jumpa perempuan kan ? hmm . diam2 jak laa aku . lamanya dia tinggalkan aku tu . dr 2010 . hujung tahun 31DECEMBER2011 baru dia dtg sbah lg . sebenarnya bukan itu bha yg aku mau crita . tp .......................................... AKU CEMBURU GILA NI SETIAP KALI TENGOK FB DIA .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SAYA CEMBURU BHA . KAU TAU KA ? knp aku cemburu ??
 aku cemburu sbb dia MESRA SANGAT DENGAN MAKWE DIA D FB . saya jeles sangat2 .. saya still sygs sama dia . tipulaa saya kan lau tidak sygs .. tolonglaa saya . SIAPA PANDAI MENGHILANGKAN RASA CEMBURU DALAM DIRI . JUMPA SAYA SEKARANG !! dia betul2 buat pkiran aku bercelaru . byk sngat yg aku pkirkan ttg dia ni . saya pun ndk tau laa .. boleh jadi gila saya macam ni . tp kenapa kau harus cemburu ?? sedangkan aku sudah berpunya .... hairann aku kenapa aku cemburu stiap kali aku buka FBnya . kalau boleh saya ndk mau buka . tp aku ndk dpt . aku sygkan dia sngat2 . dia ndk tau tu yg saya sygkn dia .. tp apis ? dia tetap aku syg .. tolonglaa . aku ndk dapat bepikir sdh ni . kalau dia tau yg aku sygkan dia adakah dia masih mau dgn saya ??? saya bukannya mau merayu tapi saya cuma berpendapat begitu sahaja~! aduiii 

   apis,apis,apis .. apa la kejadian b dkt PLKN tu . syg mau gila sdh memikir nii .. SAYA BETUL2 TERKEJUT BILA SAYA TAU YG GANU ADA D SABAH . gembiranya saya bila saya tau dia ada d taman kuala .. hmm , saya mau btul jumpa dia . saya btul2 rindu dgn dia . saya rindu BIE saya yg dulu .. tolonglaa saya . saya tau dia lebih sygkan IEYRA berbanding saya . sbb skrg ni dia tgh merindui c IEYRA , dia ckp dia ndk sabar mau plang tganu . saya jeles ! IEYRA saya tau kau pun syg dgn mamat ni . tp aku lg syg tau .. saya ni skrg ntah tgh pikirkan siapa ?? saya ada apis tapi mau ganu ?? , amacam .. aiyyaa . susah la u gni .. saya rindu BIE saya yg dulu ...... syunk rindu sama bie bha . tp syg rindu dgn b . macamana ni ? apis,apis,apis .....

   lau dia tiada skrg ni . nk akan jd mcm ni . knp aku ble tejumpa da blik arr ? aku btul2 ndk dpt trima yg dia ada cwek ni . ish , mungkin gara2 ulu aku tlampau syg dia .. ko rasa dia syg aku ka ya ? dia pernah ckp dgn saya yg dia lebih sygkan saya berbanding dgn IEYRA tu ? betul meh ? dia pernah ckp yg dia mau sama saya balik ? boleh percaya ka ? tp knp aku rsa dia mc srius ? lagi 1 , dia ndk sbar plak blik tganu tau , penasaran saya . mesti sbb IEYRA LUVUMIZU . kan ?? saya tau . saya slalu cek FB MEREKA . hahaha .. sudahla . ni jak laa . ndk lama tgn aku ndk pndai berenti menekan keyboard ni . 






#P/S ILOVEYOUIMISSYOUAPIS
#P/S ILOVEYOUIMISSYOUGANU

No comments:

Post a Comment